+420 730 513 348 | kladno@fyziokliniky.cz

Děti a technologie

Není špatné v jisté míře rozvíjet u dětí schopnosti za pomoci digitálních technologií, jako jsou hry na mobilních telefonech nebo na počítačích.

Sedavé zaměstnání

Bolesti pohybového ústrojí patří k častým důvodům návštěvy lékaře u mnoha lidí. Jedním ze spouštěčů bolesti je i sedavé zaměstnání, kdy často hodiny trávíme ve strnulé poloze u klasického počítače či notebooku.

Vyhřezlá ploténka

Mezi velmi časté příčiny bolestí zad patří i vyhřezlé ploténky. Mnoho lidí se domnívá, že se vyskytují pouze u sportovců či jedinců, kteří žijí sportem.

Přednáška MDT metody v Ženevě

V květnu budou na světové konferenci pro fyzioterapii v Ženevě přednášet čtyři terapeuti MDT metody.

Číst více

Za bolestmi zad se může skrývat dlouhodobý stres

Bolí vás dlouhodobě záda a všechna vyšetření u lékařů máte v pořádku? Za bolestí může být i dlouhodobý stres, který ovlivňuje nejen naši psychiku, ale stojí za spoustou fyzických problémů. A jedním z častých jsou právě bolesti zad či hlavy, protože tělo a psychika jsou propojeny více než se na první pohled zdá. Řešením je samozřejmě nejen změnit životní styl, přístup k životu, ale i správný pohyb a rehabilitace.

Číst více

Zbavte se bolesti unikátní rehabilitační metodou

Mezi nejčastější bolesti lidí patří ty, které jsou spojeny s pohybovým ústrojím. Je to například bolest zad či kloubů. Proti bolesti bychom neměli bojovat jen za pomocí léků, ale především správným pohybem a cvičením. U déletrvajících a velmi bolestivých stavů zvažte pomoc kvalifikovaných  rehabilitačních a fyzioterapeutických odborníků ideálně s titulem Cert. MDT, kteří vám pomohou odhalit, zda je možné řešení nalézt neinvazivně skrz pohybovou prevenci, či je potřeba vyhledat pomoct lékaře.

Nebojte se běhat v zimě

Máte rádi běh, ale v zimě a mrazu se obáváte počasí a raději se zavřete ve fitness centra na běžící pás? Z chladného počasí ale nemusíte mít strach, stačí dodržovat pár praktických rad a bezpečně můžete vyběhnout i v bodu mrazu.

Vertebrogenní algický syndrom

Medicína založená na důkazech a běžná klinická praxe. Existuje důvod něco změnit?

Číst více

Pokřivení a vzpřímení. Bolesti zad a problémy s páteří trápí i děti

Reportáž o bolestech dětí a McKenzie metodě proběhla v České televizi.

Číst více

Zahájení provozu na klinice je doprovázeno prvními úspěchy.

Podařilo odvrátit zdánlivě nezbytnou operaci prvních pacientů naší kliniky.

Číst více

Jsme členy olympijské výpravy!

Naši fyzioterapeuti byli členy české výpravy XXIII. Zimních olympijských her v Koreji!

Číst více

Jsme certifikovanou McKenzie klinikou!

McKenzie Institut nás vybral jako první certifikovanou McKenzie kliniku v České Republice!